Casemanagement
Met Casemanagement gaan wij een specifiek traject aan. Het traject wordt op maat gemaakt voor de cliënt en zijn of haar casus. Het traject wordt veelal aangevraagd door de teamleider of manager van de organisatie waar de cliënt woont. Er worden heldere doelen gesteld. In overleg wordt er een termijn aan vast gehangen. Op basis van deze gegevens maakt Interim 24/7 een projectplan met de daarbij behorende offerte. De opdrachtgever weet vooraf precies wat er voor nodig is om het traject uit te voeren.
Extra service, zoals planning
Afhankelijk van de wensen kan er extra service geboden worden. Denk hierbij aan het organiseren van de planning, projectmanagement in de vorm van coaching en het uitzetten van de lijnen. Het verleden wijst uit dat dit veelal in samenwerking gaat met de organisatie. Een gedragswetenschapper en manager van de organisatie zelf zijn eindverantwoordelijk.
Verantwooordelijk voor het eindresultaat
De projectmanager vanuit Interim 24/7 is verantwoordelijk voor het eindresultaat van het traject. De gespecialiseerde begeleiders zijn hierin onmisbaar, mensen maken de zorg.
Bijna alle cliënten waar wij mee samenwerken zijn bekend bij het Centrum voor Consultatie en Expertise. Interim 24/7 werkt dan ook veelvuldig samen met het CCE. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar de categorie Zorg ABC binnen de kennisbank.